неділю, 23 листопада 2014 р.

Sweet dreams ♥

   Напевно вже пора створювати тег "знову в блозі", бо таки не вдається мені повернутись в звичний ритм блоговедення... Але я вишиваю, декорую і творю всяку красу :).
  Сьогодні покажу вам набір постелі з вишитими вставками для маленької дівчинки.          
  Чесно кажучи, не люблю готових наборів, вони мене ставлять в рамки, важко втілити свої ідеї на виділеному клаптику для вишивки. А якщо врахувати, що цей клаптик - аїда, то взагалі натхнення треба шукати довго...але я справилась і навіть задоволена результатом.
  Допомогли мені цього разу чарівні феї від Christiane Dahlbeck. Сподіваюсь маленькій Софії солодко спатиметься на новій постелі :).






43 коментарі:

  1. Комплект- сама нежность! Какие же сладкие сны будут на нем сниться)

    ВідповістиВидалити
  2. Так нежно, мило, романтично! Просто прелесть!

    ВідповістиВидалити
  3. З поверненням!! Постіль, насправді, дуже ніжна, я б і сама на такій спала!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Наталья, очень рада видеть тебя в блоге! Красиво и нежно!

    ВідповістиВидалити
  5. :-))З поверненням, Наталя!
    Дуже ніжний комплект, і Аїда зовсім не помітна, - я милувалася зірками і феями!
    Скоро Новий рік, чекаю святкових сердечних фотографій))

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую, дівчата, за приємні слова, я так рада їх читати :)

    Thank you :) !!!!

    ВідповістиВидалити
  7. З поверненнямм тебе !:) Я також вчора написала свій перший пост за майже 5 місяців відсутності- жах просто!
    Чудовий комплект вийшов, я навіть не підозрювала, що можна так оригінально прикрасити дитячу постіль:)

    ВідповістиВидалити
  8. Наташа, какая восхитительная нежность!

    ВідповістиВидалити
  9. Чарівно, Наталочко!! Справжня казкова постільна білизна для чарівних снів!

    ВідповістиВидалити
  10. давненько тебе не було, але як завжди ветраєшся сюди з чудесами, такої постелі я ще не бачила, дуже подобається і ідея і оформлення. З поверненням тебе!

    ВідповістиВидалити
  11. Очень красивая работа! Наталя, с возвращением!

    ВідповістиВидалити
  12. Замечательный комплектик! Такой нежный, изящный и романтичный!

    ВідповістиВидалити
  13. Наталочка, дуже гарно вийшло! Не забувай про нас, бо ми тебе любимо и чекаємо :))

    ВідповістиВидалити
  14. Милые феечки, ни одна девочка не устоит перед такой красотой:)

    ВідповістиВидалити
  15. Наталочка, постіль просто казкова вийшла!:)
    Обожнюю феєчок від Dahlbeck))) Такі вже вони милі)))

    ВідповістиВидалити
  16. Мила постіль:) І феї добре подружилися з Аідою:) Красиво, ніжно й чарівно:)

    ВідповістиВидалити
  17. Наташенька, вернулась! А я только сегодня вспоминала о тебе! Наборчик очень нежный и милый. Думаю, что эти феечки будут навевать Софии только волшебные сны :)

    ВідповістиВидалити
  18. Так красиво, мило, скільки ж тепла вкладено в цю роботу!

    ВідповістиВидалити
  19. Чудо! Прелесть какая!!! Такие милые ангелочки:)))

    ВідповістиВидалити
  20. Как красиво, нежно! Очень здорово!

    ВідповістиВидалити
  21. Наталочко, аналогічно:)))) Всі мігрують в ИГ:)))
    Комплект чарівний!!!!! Так і хочеться писати мімімімімімі!:)

    ВідповістиВидалити
  22. Наташенька, с возвращением! Комплект фееричный! Само волшебство! И нежность! И знаешь, Аида даже очень вписывается - смотрится красиво!

    ВідповістиВидалити
  23. Дуже ніжно!!! Софії точно сподабається, а як приємно буде мамі вкладати доцю в таку постіль!!!

    ВідповістиВидалити
  24. Наталя, з феєричним поверненням! :)
    Чудовий і казковий комплект!

    ВідповістиВидалити
  25. So cute!! My daughter's name is Sofia! And I love lilac.
    So I love this job!
    Very delicate ..

    ВідповістиВидалити
  26. Jestem szczęśliwa ,że trafiłam na tak wspaniały blog. Wszystkie prace są genialne i inspirujące. Pozdrawiam.

    ВідповістиВидалити
  27. Дякую всім, що заходите в мій блог і залишаєте такі приємні коментарі :)!!!

    ВідповістиВидалити